מחיר דוח קרקע

אחד השלבים ההכרחיים לפני עלייה על הקרקע ופיתוח פרויקט בנייה הוא קבלת דוח קרקע שמטרתו לאפיין את תנאי הקרקע הקיימים ולספק הנחיות שעל בסיסן ניתן להמשיך בפיתוח הפרויקט. דוח הקרקע מהווה ע"י רשויות רבות  כתנאי לקבלת אישור עבודה.

דוח קרקע מחיר ופרטים נוספים – אגסי רימון

חברת אגסי רימון היא החברה המובילה בישראל במתן ייעוץ גיאו טכני לפרויקטים בתחום ההנדסה האזרחית והתשתיות החל משלב ההיתכנות הראשונית, דרך שלבי התכנון המפורטים ולאחר מכן בתהליכי הבקרה והפיקוח על ביצוע העבודה ומתן מגוון פתרונות יצירתיים בשטח. לחברה צוותי עבודה מנוסים ומקצועיים מובילים בתחומם המתמחים בכל הקשור להנדסת קרקע, גיאולוגיה הנדסית ועוד.

אגסי רימון – דוח קרקע מחיר מקובל בשוק

לקבלת הצעת מחיר לדוח קרקע צרו קשר עכשיו או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם ולברר מה טיב הפרויקט, מה היקפו, היכן ממוקמת הקרקע ומה אופייה ולספק לכם מעטפת של שירותים כוללים והפקת הדוח בסופו של דבר, בצורה היעילה והמקצועית ביותר המסתמכת על ניסיון רב בפרויקטים דומים בהם ביצענו את המלאכה והפקנו דוחות קרקע בשטחים מגוונים לאורך השנים הרבות שהחברה פעילה בענף.

גלשו באתר לקבלת מידע מקיף בתחום ולמעבר בין המחלקות השונות של החברה, להשארת פרטים וקבלת מענה ראשוני לשירותים שהחברה מספקת, פרויקטים שביצענו עבור הגופים הגדולים במשק הישראלי, חברות, קבלנים ועוד.

חברת אגסי רימון אמונה על הכנת דוחות קרקע עבור מבני ציבור, מבני מסחר ותעשייה וכן פועלת בפרויקטים של מתקני מים ומאגרים, עוסקת במנהור וגשרים, ייצוב ותימוך במדרונות, פרויקטים של אנרגיה מתחדשת ורשימה ארוכה של תחומים בהם אנו מביאים לידי ביטוי את צוות המומחים המקצועי והמנוסה שלנו בתחומי ההנדסה הגיאו טכנית ועוד.

משרדי החברה נמצאים במשמר השבעה, מוזמנים ליצור קשר דרך טופס השארת הפרטים, דרך המייל או בטלפון. חייגו עכשיו לקבלת מענה וייעוץ >>

סגירת תפריט